Branded magazines

Koppel uw merk aan de content en het distributienetwerk van dORIZON Media. Naast de eigen magazines produceert dORIZON Media ook magazines voor derden. Wij beheersen de disciplines voor het hele traject: van idee tot creatie, van druk tot distributie.

Met onlinecommunicatie bereikt u snel een groot publiek. Maar hoe houdt u die aandacht vast? En komt uw boodschap op externe websites en social media wel goed over? 

 

Voor onlinemarketing en PR van uw merk of product komt u vroeger of later bij social media en populaire websites in uw doelgroep terecht. Lastig, want voor de impact van uw boodschap bent u overgeleverd aan de grillen van de salesafdeling. Zij bepalen de lengte, de plek en de prijs op basis van bereikcijfers die moeilijk te verifiëren zijn. En dan hebben we het nog niet eens over algoritmes gehad.

 

Uw product staat als een huis. Waarom zou u uw verhaal dan op andermans podium vertellen? Uw eigen magazine geeft u de controle terug: u heeft alle tijd om uw boodschap uitgebreid over te brengen. Uw verhaal, op uw voorwaarden.

 

Kwestie van het juiste instrument op de juiste plaats. Onlinecommunicatie is een publiekstrekker, printmedia biedt een podium. Beide sluiten elkaar niet uit, maar vullen elkaar aan. Mix & match. Wij benaderen het als volgt:

 

Publiek online   = groot, maar vluchtig

Publiek print     = kleiner, maar betrokken

 

Maximale conversie komt dus pas in zicht als uw publiek groot & betrokken is. Die grootte is online te realiseren, betrokkenheid creëren we met printmedia. Bovendien is de storytelling content desgewenst ook online weer inzetbaar, zodat over de hele breedte winst wordt behaald. Maximaal rendement met minimale inspanning dus.

 

Door uw merk met het content- en distributienetwerk van dORIZON Media te bundelen, bereikt u snel en efficiënt een groot publiek – om dit vervolgens met uw eigen magazine een zachte pluchen stoel te geven waarin ze heerlijk kunnen neerploffen. Brand los!


'Koppel uw merk aan de content en het distributienetwerk van dORIZON Media'


Voorbeeld GoAmerika Magazine

Reisorganisatie GoAmerika communiceert al sinds jaar en dag met zijn klanten via zijn website en social media, maar de conversie liet te wensen over. En dus zocht het bedrijf een nieuwe manier om klanten geboeid te houden. 

Dat werd GoAmerika Magazine: een jaarlijkse glossy van 116 pagina's, geheel gevuld met content op maat over GoAmerika en zijn bestemmingen. Met bezielende input van de organisatie verzorgt dORIZON Media de volledige productie en distributie van het magazine. GoAmerika’s verhaal, op GoAmerika’s voorwaarden.

 

Met doorslaand succes. Het magazine is niet alleen een reislustopwekkende incentive voor bestaande en potentiële klanten, maar ligt ook al sinds 2015 in heel Nederland in de winkels – jaarlijks drie maanden lang prominent zichtbaar tussen de gevestigde reismagazines. 

'Onze online activiteiten zorgen voor een goot bereik op korte termijn. De aandacht van de potentiële boekers weten we nu langer vast te houden via ons eigen magazine', aldus Birgit Bosma van Reisorganisatie GoAmerika.


'Volume door internet, loyaliteit door print'