Branded magazines

Koppel uw merk aan de content en het distributienetwerk van dORIZON Media. Naast de eigen magazines produceert dORIZON Media ook magazines voor derden. Wij beheersen de disciplines voor het hele traject: van idee tot creatie, van druk tot distributie.

Met onlinecommunicatie is een groot publiek te bereiken op korte termijn. Maar hoe houdt u die aandacht vast? Printmedia kan de aandacht van uw publiek een langere tijd vasthouden. Wij benaderen het als volgt:

 

Publiek van onlinemedia = groot & vluchtig

Publiek van printmedia = klein & loyaal


Gebruik uw en ons online netwerk om snel een groot publiek te bereiken om dit vervolgens met uw eigen magazine langer vast te houden. De conversie is het grootst als het publiek 'groot & loyaal' is. De grootte is online te realiseren, loyaliteit creëren we met printmedia.



'Koppel uw merk aan de content en het distributienetwerk van dORIZON Media'


Voorbeeld GoAmerika Magazine

Bart Verhoeff (foto) is eigenaar van reisorganisatie GoAmerika en communiceert met zijn klanten via de website en social media van GoAmerika.

Hij was op zoek naar een manier om de aandacht van zijn klanten langer vast te houden.  Het merk GoAmerika werd gekoppeld aan de content en het distributienetwerk van dORIZON Media en eind 2015 verscheen de eerste editie van GoAmerika Magazine, een glossy van 116 pagina's geheel gevuld met content over bestemmingen waar GoAmerika reizen naartoe organiseert.

Het merk GoAmerika is nu te vinden in het winkelschap; de klanten van GoAmerika ontvangen in plaats van een reisgids een tijdschrift.

'Onze online activiteiten zorgen voor een goot bereik op korte termijn. De aandacht van de potentiële boekers weten we nu langer vast te houden via ons eigen magazine', aldus Bart Verhoeff van Reisorganisatie GoAmerika.


'Volume door internet, loyaliteit door print'